KawePale w podrózy cz. 3 Abu Dhabi

2019年12月8日
KawePale Palarnia Kawy | [object Object] , 2019-12-08T17:37:29.000Z

Po niezwykle owocnych targach w Szanghaju i Dubaju przyszedł czas na naszą ostatnią podróż biznesową w 2019 r. Od 9. do 11. grudnia będziemy prezentować nasze najnowsze produkty na jednym z największych wydarzeń branżowych w regionie – SIAL Middle East 2019.

Kiedy w 2014 roku zakładaliśmy KawePale nikt tak naprawdę nie wiedział czym jest kawa specialty. Tylko „hipsterskie” zagłębia takie jak Londyn, Berlin czy Warszawa były nią zainteresowane. Produkt o takiej jakości nie może być produkowany masowo, więc oczywiście ma stosunkowo wysoką cenę. Ale to nie przestraszyło konsumentów – wręcz przeciwnie. Sporo z nich nie chciało już wracać do standardowych marek premium. Kawa rzemieślnicza szturmem podbiła rynek europejski i na tym nie poprzestała.

Znaleźliśmy swoją niszę w Warszawie oraz sąsiednich miastach, ale obaj wiedzieliśmy, że to dopiero początek. Potrzebowaliśmy kolejnego, jeszcze większego wyzwania, więc skorzystaliśmy z okazji, aby wystawiać się w Chinach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Stoisko KawePale w Dubaju

Liczby tylko utwierdziły nas w przekonaniu, że to dobre kierunki. W 2019 r. spożycie kawy w Chinach wzrosło o 20% – to 2 pkt procentowe powyżej światowej średniej (źródło: Chinabgao). Na pierwszy rzut oka nie wygląda to na dużą różnicę, ale biorąc pod uwagę wielkość chińskiego rynku, jest ona ogromna. Niemniej imponujące są wyniki w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – według Gulf News sprzedaż w tamtejszych kawiarniach wzrosła w ubiegłym roku o 70%.

Dzbanek do kawy Dallah jest jednym z symboli ZEA i zawsze byliśmy świadomi jak ogromny wpływ na kulturę picia kawy miały kraje arabskie. Tym bardziej fascynujące było przekonanie się na własne oczy jak zmienia się sposób, w jaki ludzie piją kawę podczas naszej podróży do Dubaju. Można tam kupić cold brew w butelce lub z kija, dokładnie tak jak piwo. W gorącym klimacie to fantastyczne rozwiązanie. Ponieważ jest to nasza druga wizyta w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, jesteśmy pewni, że również nasze butelkowane cold brew wpisze się w ten trend.

Co ciekawe, największe międzynarodowe marki, takie jak Starbucks czy Costa Coffee, wydają się tracić szansę wynikającą z boomu na kawę specialty. W przeciwieństwie do nas, nie są one w stanie produkować małych partii i dostosowywać się do różnych gustów na całym świecie. Co więcej, sprzedawcy kawy chcą czegoś, czego jeszcze nie znają. Daje nam to przewagę konkurencyjną, o której mogliśmy tylko marzyć jeszcze kilka lat temu, kiedy zaczynaliśmy.

W zeszłorocznej edycji targów SIAL Middle East wzięło udział 28 324 uczestników targów i 1089 wystawców z całego świata, a liczba ta będzie w tym roku jeszcze większa. Wszyscy uczestnicy będą mieli okazję spróbować naszych kaw na stoisku P077 w Narodowym Centrum Wystawowym w Abu Dhabi od 9. do 11. grudnia.

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

otherPosts

KawePale Palarnia Kawy
03/04/2019
blog, Chinese blog

種植咖啡

咖啡是咖啡樹叢中的果實。起初,這種灌木只在非洲生長,然後蔓延到世界各地。咖啡的種植 – 發生在所謂的“咖啡帶”中,位於北迴歸線和北迴歸線之間的數十個國家。適度的恆溫,充足的陽光,肥沃的土壤和適量的咖啡種植園,所有這些都轉化為最終效果,即咖啡的味道和香氣。作物的高度非常重要,海拔高於種植園,咖啡獲得的果實越多,味道變得越來越樸實,平淡無奇。完美的阿拉比卡咖啡生長在海拔800-1200米以上。世界咖啡生產的領導者是巴西,由於有超過30萬個種植園,每年生產近250萬噸咖啡。它是世界產量的1/3。目前,越來越多的人關注負責任的農業,天然肥料和適當的工作條件。如果你真的想要它,也許你可以在家裡種一棵咖啡樹,但如果它們出現,你應該等待至少三到四年的水果。

readMore
KawePale Palarnia Kawy
03/03/2019
blog, Chinese blog

種植咖啡

咖啡是咖啡樹叢中的果實。起初,這種灌木只在非洲生長,然後蔓延到世界各地。咖啡的種植 – 發生在所謂的“咖啡帶”中,位於北迴歸線和北迴歸線之間的數十個國家。適度的恆溫,充足的陽光,肥沃的土壤和適量的咖啡種植園,所有這些都轉化為最終效果,即咖啡的味道和香氣。作物的高度非常重要,海拔高於種植園,咖啡獲得的果實越多,味道變得越來越樸實,平淡無奇。完美的阿拉比卡咖啡生長在海拔800-1200米以上。世界咖啡生產的領導者是巴西,由於有超過30萬個種植園,每年生產近250萬噸咖啡。它是世界產量的1/3。目前,越來越多的人關注負責任的農業,天然肥料和適當的工作條件。如果你真的想要它,也許你可以在家裡種一棵咖啡樹,但如果它們出現,你應該等待至少三到四年的水果。

readMore